My Template works best
on Mozilla Firefox and
Google Chrome, sorry :)
Back to Home
« »
thinking of you

aku benci biler seseorg moody pastu marah x tentu psl

biler dier ada problem, dier lpskan geram dia dgn org yang tak bersalah dan xde kene mengena dgn masalah dia.
sape jadi mangsa?? aku jugak

sialan punya ABG.

trust me, hormat aku terhdp dier dh VANISHED. dia sepatutnya jadi contoh untuk kami. tpi klu x berguna, buat pe nak jadi contoh?

angah... i miss you.
along masih dengan perangai lama dia la...
badan ni dah penat nk thn di pukul, di caci dan di maki.

ughh! wtv.. i really can't wait to get out of here.

I'll sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right
In all I've done

And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Away from here

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

Louder louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say

To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbye
I nearly do

and yes atok, this is a song. lol
suke perli org. well atok xde can lagi dh! haha :D
Run - Leona Lewis


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com



dh lama saya nk buat bende ni, and post tpi disebabkan kemalasan dan masalah yang tertanggung, bende ni tertunggak dan dilupakan.
but then biler pndg balik dtg, terasa plak nk wat.. so,

the night of rendervous
the best might turned out the worst but
every sadness has its own reasons
jadi saya nak bersyukur jugak la
wlpn regret
tpi xkn bende yg gembira seperti aving fun with friends nk regret?
mcm x bersyukur kan?
itu bukan fasya yang sebenar.
tidak elok, tidak baik.
ps; ye kami huduh, but thats just who we are.
totally imperfectly perfect. heh
muka MMG xleh bla lol
rendah diri seyh... sume kwn2 i lagi lawa dri i :(
lol :D

tonite, well rite now is 6 am. so dh friday la kan lol
as i were saying, for tonite.
i'm hoping for the best of it
it might not be the best
since well.. i ave my reasons..
god.. giler frust ari ni.
dunia ni sungguh cemburu pd kita biler kita dpt kecapi kegembiraan kan?
xpe la, bak pepatah si 'mickey'
"ini dugaan dari Allah"
lol sengal.. mcm la aku x tau 0_0 haha

notes; i can't and i don't lie. so seriously, i am not ok. lol :D
jot... i need you :(

ps; Hero, hero.. where are you? :( i need your strength rite now. pls dun leave me hanging. i'm on my own, all alone :(

"it all comes back to your eyes, for that is where i see your real smiles "

Labels: , ,

Post a Comment

Friday, January 16, 2009 12:51 AM
Posted by — Fasya Ibrahim.
FASYA IBRAHIM (facebook)
Profile Entries Dreams Old Entries Follow