My Template works best
on Mozilla Firefox and
Google Chrome, sorry :)
Back to Home
« »
Taggie Maggie by Nuhasayang [ kurindudia :) ]

wahai fasya. bersabarlah kau, sesungguhnya sabar itu separuh daripada iman.
lebih2 lagi berada di dalam bulan puasa ini.
mungkin Allah cuma ingin menambah pahala mu, atau mengajar kau sesuatu.



em, fighting! saya berdoa agar server uitm akan menjadi elok at least by tomorrow. boleh?

kalau tak, saya merajuk, lari ke korea mencari LSG sampai langit ketujuh.


ok ok, tidak lawak ayat di atas -_-" [gelak di dlm hati]
punya la malas nk taip perkataan haha. apa punya blogger la ni. sah kau mmg hati sejuk hari ni.



takpe, ingat je apa yang terjadi tadi, pasti kau akan senyum balik kan fasya? :)

see? kan dah senyum tu?

[ah! takkan sampai bila2 ku lupakan wajah dia dan segala insiden yang berlaku tadi. Ya Allah, biarlah mimpi ini jadi kenyataan :) ]



ps; sayang nuha :)
[dalam hati i tersebut nuha sebagai nuna -_-" boleh lah tu. you mmg tua sikit dari i pun :D]


1. Apa perasaan anda sekarang?
; KELIRU. keliru kerana.. [whoi! asal bm hah?] dilanda dengan pelbagai emosi. [i blame LSG's songs.]
i'm sad, knowing that i won't be in the same class.
i'm angry and frustrated because i don't know what to do with the uitm server. i wish i could bomb it >:) but that won't do either.
i'm depressed thinking about past and future.
i'm happy because of what happen today with him :)

[hah kau! punya banyak emosi :)]

2. Saya nak makan?
; big apple alien biler buka puasa nanti :)

3. Impian saya?
; becoming someone successful and rich. so that i could make my parents proud and look down on those who once look down on me >:)


4. Haiwan yang saya tak suka?
; omg! nuha we're the same! haha :D
i'm afraid of cockcroach as well -_-" ;blattodephobia



5. Saya harapkan?
; server uitm elok balik -_-"
and and let me smile once again with him :)

6. Jika boleh putarkan masa?
; banyak bende saya betulkan, heh

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
; refer above. too tired to write it again -_-"

8. Handphone saya adalah sebuah?
; keperluan harian. tanpa dia, habeh schedule harian saya.

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
; 2

10. Saya suka pada?
; bintang :)

11. Kawan-kawan saya?
; are the ones who take me as i am :) and never fail to make me laugh :D


12. Pernah dikhianati?
; yes

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
; two wrongs won't make it right. faham?
so let us be right, let us be BETTER THAN THEM. forgive and move on :)
plus i easily forget things.

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
; Fazra whom i can't see doing any tags -_-"
; atok budak form6 kt sek16
; najwa ahlan, whom i find her hardly update blog -_-"
; azrai whom is very sombong with me hpmh! :(
; nisa di kolej alamanda
; faqiha a new follower. nice to meet you :)
; bear bear whom i tgh merajuk dgn dia skrg. HMPH
; syda ibrahim


:) saya tak kejam! haha

Labels:

Post a Comment

Tuesday, September 1, 2009 6:23 PM
Posted by — Fasya Ibrahim.
FASYA IBRAHIM (facebook)
Profile Entries Dreams Old Entries Follow