My Template works best
on Mozilla Firefox and
Google Chrome, sorry :)
Back to Home
« »
What About Now

perangai dia sama mcm org2 ISRAEL
( jgn risau, saya bukan nk kutuk sape2, so klu nk bunuh saya, xde guna pon, saya bukan mcm ORG YG BODOH TU, kutuk NABI MUHAMMAD kt BLOG, saya doakan Allah bukakan mata dia dan semoga ada org dpt tgkp dier) sesiapa yg x tau psl bende ni, sila la kuar dari tempurung kamu itu

i mean, suka sgt ke tgk ramai org terseksa?? hah?
perangai dia mmg sama mcm ORG YANG MENGHANTAR KAN SERANGAN KT GAZA
astaghfirullahallazim...

rasanya dia mmg suka kot org terseksa dan jatuh gila2. tak puas lagi? dan aku pun jadi mangsa kan?
sama mcm org2 kt GAZA, aku pun salah satu yang terseksa sebabkan dia.
walaupun aku x masuk hospital, kene bom ( ya ALLAH!!! ).

ish... kenapa ramai sgt sukakan peperangan? just because they hate or despise, doesn't mean they have the rite to kill, to make them SUFFER IN SIDE O U T!
who do they think they are? GOD? hey, kamu kene sedar, kamu bukan pencipta alam semesta.
kamu xde hak untuk membuat apa keputusan yang melibatkan tatacara hidup seseorg.

kamu bukan manusia
binatang bukan lagi panggilan bagimu
binatang lagi MULIA dari kamu
tolonglah... berubah!
ps: ayat ini bukan psl sesiapa yg ada hubungan dgn saya,
so jgn terasa.

inikah cara untuk menyedarkan org? seksa dier sampai dier separuh mati? atau mati terus?
adakah dalam tangan kita untuk menentukan kesakitan dan keperitan hidup seseorg?
bukankah Rasulullah (S.A.W.) menyeru ummat nya untuk bersatu padu? jikalau satu jatuh, kita bangunkan dia. bukan nya jatuhkan dia lagi. apatah lagi bila dia tekad utk majukan diri?
instead, u push that person down. why?

saya benci semua ini. saya paling benci bila masih ada lagi manusia yang tak sedar pasal situasi ni.
leka..
alpa...
dan masih memikir perasaan sendiri tetapi tidak melihat dengan mata hati sendiri apa yang berlaku di kehidupan orang lain.
sedang kita hidup senang, meneruskan perjalanan harian kita, terdapat manusia2 yang terseksa..
ya Allah...
kamu kata saya emosi? kamu kata saya hanya menipu dan bercakap besar je psl ini?
kamu cakap saya hanya bajet saja?
alhamdulillah.. biarlah apa yang kamu semua fikir. saya tak kisah. Allah tahu, saya tahu.
saya akn masuk neraka JAHANAM untuk permainkan nama Allah dlm hal ini. "Allah tahu"
saya bukan bodoh. saya percaya dan saya takut akan neraka :(

semalam bila jalan2 di tasik shah alam. saya sedar dan faham.
terima kasih semua, terima kasih Allah sebab telah bukakan mata hati saya.
huh...

Labels: , ,

Post a Comment

Sunday, January 4, 2009 9:02 PM
Posted by — Fasya Ibrahim.
FASYA IBRAHIM (facebook)
Profile Entries Dreams Old Entries Follow