My Template works best
on Mozilla Firefox and
Google Chrome, sorry :)
Back to Home
« »
a new me

saya BODOH.
ye, saya tau.
saya bodoh sebab cpt sgt percaya kan org.
saya bodoh sebab terlalu emosi
saya bodoh sebab terlalu mengikut perasaan
saya bodoh sebab tidak fikir dahulu
saya bodoh sebab terburu-buru
saya bodoh sebab saya tolak ke tepi kwn2 saya
saya bodoh sebab berkasar dgn kwn2 saya
saya bodoh sebab x pndi jaga kwn
saya bodoh sebab x pndi jaga hati seseorg
saya bodoh sebab x pndi menghargai sesuatu benda
saya bodoh sebab celupar
saya bodoh sebab x cakap terus terang
saya bodoh sebab terlalu menginginkn PERHATIAN
saya bodoh sebab terlalu PARANOID menyayangi boyfren saya
saya bodoh sebab x tahu malu
saya bodoh sebab biarkan saja
saya bodoh sebab cube utk menjadi yg terbaik
saya bodoh sebab x pernah pikirkn org lain
saya bodoh sebab x bertanya
saya bodoh sebab mempunyai perasaan cemburu
saya bodoh sebab x pernah cube memahami seseorg
saya bodoh sebab sentiasa melihat ke blakang
saya bodoh sebab saya menolak org yg sayang saya
saya bodoh sebab menolak kwn yg berusaha membantu saya
saya bodoh sebab x pernah meluahkn perasaan saya..
sungguh byk lagi yg saya bodoh

saya bodoh sebab menolak awak miyo, awak cume sedang membantu saya, tpi saya x hargai langsung
saya bodoh sebab xleh menerima awak kembali nasrudin, awak masih syg dgn saya, tpi saya telah ditelan oleh kasih syg saya pd si dia
saya bodoh sebab saya biarkan awak buat camtu kat saya, saya masih ada maruah lagi, saya masih syg dgn dier, saya menangis kerana dier pd mlm itu. maafkan saya
saya bodoh sebab x pernah cube memahami zaki
saya bodoh sebab cube menjadi perfect utk zaki
saya bodoh sebab celupar mengikut perasaan saya dn mengatakn sesuatu yg x patut ttg nasquin
saya bodoh sebab terlalu jealous kwn saya x rapat dgn saya
saya bodoh sebab membiarkan org lain bingung psl masalah saya
saya bodoh sebab membiarkan hidup saya mati mcm tu je
saya bodoh sebab x berterus terang bahawa, saya marah awak dpt kuar dgn zaki, tpi zaki x pernah nk kuar dgn saya.
saya bodoh sebab saya marah pd bende yg x patut di marahkan
saya bodoh sebab saya menyeksa semua org
saya bodoh sebab saya bergantung pd orang lain
saya bodoh sebab dier x percaya dgn saya lagi dah, sedangkan saya x pernah pon ckp atau panggil dier desperate atau nk disedekahkn
saya bodoh sebab saya x pertahankn dier
saya bodoh kerana melukakn hati saya sendiri dn anggota badan saya
saya bodoh sebab membuat tini,lala dan lain2 bingung
saya bodoh kerana saya terlalu lemah utk melepaskn sesuatu
saya bodoh sebab terlalu lemah utk hidup
saya bodoh kerana saya menipu diri saya
saya bodoh kerana melukakan hati semua org..
saya bodoh kerana saya terlalu sayangkan semua org..
saya bodoh sebab saya...
sebab saya adalah saya..

maafkan kebodohan saya, saya akn pergi dari sini. pergi jauh dari kamu semua. saya terima segala ni dgn rela hati. sebab saya tau kebodohan saya yg meletakkn saya dlm situasi ini. disebab kan saya sendirilah, saya terluka. dan disebabkan saya jugak la, saya akn berjuang utk hidup bersendirian. saya berjanji pd diri tidak akn menyakitkn ati sesiape lagi. mmg lumrah hidup kite akn buat sesuatu kesilapan dn kite xleh lari dri itu. saya x lari, saya cume mengelakkn diri. saya tidak akn rapat dgn sesiape lagi. saya mungkin lemah, tapi saya akn kuatkn jiwa saya. saya xnk berharap pd sesiape lagi. saya akn bantu mereka utk perubahan. dn pada masa yg sama saya bantu diri saya. saya xnk jadi BODOH dan PENTINGKAN DIRI.

saya nk jadi SAYA YG BENAR, JUJUR dan TAAT
ya Allah, Kau tunjukknlah jln yg benar, dn jgn kau pesongkn daku.
lindungilah mereka dari segala seksa dan bala di DUNIA dan AKHIRAT
sesungguhnya aku tiada lagi untuk berada di sisi mereka
jgnlah Kau butakan mata ku dan mereka
bukakanlah hati kami dan terangi hari2 kami dgn cahaya ketenangan dan keINSAFAN.
ampunilah dosa2 kami, dan berikan kami kekuatan untuk menjalani hidup ini
Kau kuatkn semangat ku untuk hidup, sesungguhnya aku hidup hanya untuk MU ya ALLAH


ps; mybe it sounds drastic, mybe it sounds pathetic to u too. but i'm not gonna lie anymore. this is the damn effing TRUTH. whether u believe it or not, its up to u. GOD KNOWS BETTER.
i'm changing who i am now, to be who i am better than before. i'm not seeking for sympathy or forgiveness, because that is too much for me to ask. i'm just seeking for miss independent within me. and finding my path to get back on track. i've lost the race that i put. so rite now, i am changing the course and making another track. and this time, i'm gonna stick with it. no more lazying around. not anymore. i'm gonna run, never gonna look back and slowing down.

i'm sorry for everything, just be happy without me. i will let u go so that i won't hurt u anymore. this time, i will shed my tears with stronger, better me.

notes; i went to the mall, and everything that had happen keeps flashing back in my mind. and only this i cud say, " i ave ended a perfect life with a stupid ending. i regret yet nothing will eva change with that feeling. so i'm gonna start from the bottom again. i may bruise again, but thats what keeps me strong."

i love you. every single one of you. if hurting me will make u happy, then shoot me to death.
i take the punishment i deserve like a REAL HONEST HUMAN.

Labels:

Post a Comment

Sunday, December 21, 2008 7:07 PM
Posted by — Fasya Ibrahim.
FASYA IBRAHIM (facebook)
Profile Entries Dreams Old Entries Follow