My Template works best
on Mozilla Firefox and
Google Chrome, sorry :)
Back to Home
« »
RED BOX karaoke day 260708

I don't sing because I'm happy; I'm happy because I sing. ~William James


i'm not happy right now.
thats all i've got to say.

lets move on to what i want to post. in hope this post will ease my anger and sorrow.
heh i HOPE.




last sunday, 260709
my cuzzie sms-ed me and called me asking me if i can go out and go karaoke-ing with them.
they gave me 1 hour to get ready, whoa.
for a normal sassy girl, THATS NOT ENOUGH lol.



but i'm not normal am i? :)




at first i tot, we're going to cineleisure the place that i first had a karaoke sessions with my cuzzies.
suddenly we went up the stairs and went into RED BOX.

i'm like, whoa! are we sure tht we're going to the rite place, i tot we're going to that old place, well not that old. its just that its been ages since i've been there.

guess what?



we were at the right place :)


my first movie, i went with jojot and abg cepoi.
my first karaoke box, with jojot and abg cepoi as well.
my first trip without parents to genting highland, with jojot and abg and the rest of cuzzies ( good times :( )

there were alot more.

but this time, my first ever going to REDBOX, karaoke-ing at REDBOX, eating at REDBOX ( how many times shud i emphasize on that REDBOX ) haha
its with abgcepoi as well, jojot and kak jijah.




you guys made my day :)
ARIGATOU GOZAIMAS :D



ignore the face, i know. i look like a ghost -_-"


3 hours.
3 hours of fun. it seems not enough.
AND I'M SO SORRRRRY that farah bolot semua last skali 0,0

next time, everything is on me. i swear :)


unfortunately my camera's battery was running low and it didn't have much space left in the memory -_-"

bad timing LOR

but we did get to record some videos.

and the FOOD!!!!!!!!!!!!! O M G!
FANTABULOUS.

i swear, i ate alot, TOO MUCh -__-"

urgh, a picture says a thousand words right? ok so enjoy ;)




CRAP, my mouth is drooling again X(
thats kak jijah! and thats abg cepoi! and thats my baby jojo! :D
i love them SOOOO much :D


look at all the food T,T




the food was included. that means, pay per head, eat ALL YOU WANT :D
and no, we're not that DAMN RICH, pfft some people :




oyster 8D
yes, i am CRAZY ABOUT FOOD XD





they have sushi!!! XD




XD





sila lah gelak, saya pun gelak :D





sehingga menghirup oyster :9 haha





everything is serve ;)
hahah!
jojot x sabar nk mkn -_-"
ye ar, mknn dh tersedia, tpi x mkn2 sebab x abeh2 tgkp gmbr. haha XD




sambil mkn, sambil menyanyi lagu Jason Mraz - I'm Yours
yes jojot, i remember XD




sepatutnya gmbr ni kene sensored -_-"
not appropriate for youngsters haha
fazra, JGN TIRU XD





yes, i was wondering the same thing.
are we here to eat or to karaoke? -_-"
either way, i'm still loving it :D haha





it should have been censored, it should have been censored -_-"
my jojot :) ish3 haha :D





this is abg cepoi :)
he was singing Munkin by Anuar Zain
my fav song :)
abg nyanyi, boleh thn la -_-"
haha



ps; for certain reasons, i'm going to post photos and videos separately.
sorry for any unconvinience.






feeling much? 0_o
whoa, siapa laki handsome tu? hahah XD
actually, i wasn't singing that time. POSING JE LEBIH XD






ye, pasangan burung cinta. haha XD
sempat berposing smbil nyanyi.
it looks as if kakjijah was eating the mic -_-"
moving on! XD
jk!







pitching lari ar abg. haha XD





she's awesome :)







aww, she's cute isn't she?
kawa ie ne? :3
sayang kamu! ;)
she's trying to find more songs to sing XD





we agreed we look cute in this :D
hey! we always look cute ;) haha








again, posing je. x nyanyi pun :P
ahha





gelap tul kt REDBOX -_-"





hah! baru terang :D lol






senget XD
aku tgh feeling kt tepi tu, korg posing bangat XD






love :)







ko meneran ape tu fasya 0,o
ok, this pic definitely shud have sensored -____-"






jojot tgk ape tu? x kenyang2 lagi ke?? -__-"






love them till the day i die :)







everybody is already tired but not me! :D





don't ask, i don't know what i was doing as well -_-"







nyibuk tul kepala laki tu -__-"
x mengapa, aku terlalu gembira time tu utk memikir ttg kepala org. haha XD
that sounds so wrong XD







posing skit, ape salah nye :)
oh and that light up there is awesome! it changes colours 8D
haha sah aku jakun -___-"






see, told cha it changes colours :D






hah kau! sebesar-besarnyer REDBOX nyer tanda lol






we're awesome :)
peace, NO WAR







ni lah akibatnya org yang x pandai guna mekap gatal tgn gune mekap -_-"
here's a close up

hah kau, dari ada eyebrow hitam, terus jadi purple eyebrow -__-"
ada2 je la abg cepoi :)






jojot pakai lipgloss??? OMG haha
mcm angelina jolie haha XD
eh eh bukan! scarletjohansson ar ;) haha





sorry! i'm still mesmerized by jojot's lipglossy lips XD


and thats it for that day.
lets continue to next post for bloopers, funny videos of us karaoke-ing and ending of story of the day :D


till next post ( which is now )
xoxo
senget Fasya :D

Labels:

Post a Comment

Monday, July 27, 2009 1:05 AM
Posted by — Fasya Ibrahim.
FASYA IBRAHIM (facebook)
Profile Entries Dreams Old Entries Follow